marți, 10 decembrie 2013

Prima, permanenta și cea mai importantă lecție


Stimate Domnule Profesor,
Imaginați-vă că eu mîiine voi fi medicul, contabilul, pilotul, mecanicul de care veți avea nevoie.
Vreau să fiu cît mai bun. Pentru aceasta, încurajați-mă să mă exprim oricît de timid sau de stîngaci aș face-o. Aș vrea să aflați mai degrabă ce știu, nu ceea ce nu știu.
Învățați-mă să mă cunosc pentru a putea să mă înțeleg pe mine, pe celălalt și pe lumea în care trăiesc. Aș vrea să deveniți profesorul meu preferat.
Spuneți-mi că sînt valoros. Creați competiții doar între mine cel de ieri și cel de azi. Astfel voi învăța să am încredere în mine și în ceilalți. Iar dacă într-o bună zi voi cîștiga Premiul Nobel, aș vrea să știți că se va datora și priceperii Dumneavoastră.
Nu uitați: prima, permanenta și cea mai importantă lecție sînteți chiar Dumneavoastră.
Cu dragoste și prețuire,

elevul Dumneavoastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu